Sunday, February 14, 2010

HAPPY VALENTINE'S DAY

Martice is talking on her blog about romantic movies and so I thought about movies which I love which are so romantic that your heart melt and have a Happy End. That is the result:


Martice erzählt auf ihrem Blog eine schöne Geschichte über Verona und "Romeo & Julia". Das inspirierte mich über romantische Filme nachzudenken. Mein Lieblingsgenre übrigens. Allerdings bevorzuge ich bei Romantikschnulzen ein Happy End. Und ich bin zu folgendem Ergebnis gekommen:






There's an exception to every rule. No Happy End but so beautiful.
Es gibt immer die Ausnahme von der Regel. Da gibt's zwar kein Happy End, aber der Film ist soooo schön.

This could be a neverending list, but I stop here. I wish all my customers, visitors and friends a lovely Valentine's Day.


Die Liste könnte man ewig fortsetzen, aber ich höre hier auf. Ich wünsche all meinen Kunden, Besuchern und Freunden einen wunderschönen Valentinstag.

1 comment:

Thank you for your comment! I read them all and I visit your blog asap and comment back!