Wednesday, July 7, 2010

I Won - Ich hab gewonnen

Ich hab ein Blog Candy gewonnen, und zwar eines das mir schon früher so gefallen hat, dass ich ein FEATURE drüber gemacht habe. Mein Foto zeigt leider überhaupt nicht die Schönheit der Fotos von Maryia, daher besucht bitte ihren Shop Shapes & Memories und schaut euch ihre Bilder an.
Danke, ich freu mich sehr über meinen Gewinn!
Klick aufs Bild zum Vergrößern - click to enlarge
I won an awesome giveaway, one which I like so much that I've done a FEATURE about it some months ago. My photo shows unfortunately not at all the beauty of the photos from Maryia, so please visit her shop Shapes & Memories and check out her pictures. Thanks, I'm very happy about my win!

1 comment:

Thank you for your comment! I read them all and I visit your blog asap and comment back!