Thursday, August 5, 2010

Made By You

Made By You - Keramik selbst bemalen
Ich liebe dieses Geschäft! Mein Mann, meine Kleine (4) und ich haben am letzten Urlaubstag noch zwei kreative Stunden dort verbracht. Ich wollte einen Teller mit dem Handabdruck von meiner Kleinen haben, mein Mann probierte ein Fischlein und Lili suchte sich einen Schmetterling aus. Sie hat das ganz alleine mit Hingabe angemalt, ich habe nur die Augen und den Mund gemacht. Das hat wieder mal echt Spaß gemacht!
Klick aufs Bild zum Vergrößern - click to enlarge

Made By You - Paint Yourself Ceramics
I love this shop! My husband, my little one (4) and I have spent two creative hours there. I wanted a dish with the palm of my little one, my husband tried a little fish and Lili picked out a butterfly. She has painted all alone with dedication, I have made only eyes and mouth. This was great fun!

4 comments:

  1. That must have been a great time! For you and your husband especially, to be able to be like kids!

    ReplyDelete
  2. Oh that little fish is so cute.

    PussDaddy

    ReplyDelete
  3. Actually my husband is very proud of his work because it is not easy for him to activate his creativity. He is a technician ;)

    Mein Mann ist sehr stolz auf seine Arbeit, weil es für ihn als Techniker nicht so leicht ist, seine kreative Seite zu aktivieren ;)

    ReplyDelete
  4. Das hat Erinnerungswert. Finde ich klasse den Teller. Super gemacht.
    lg
    Angie
    :-)

    ReplyDelete

Thank you for your comment! I read them all and I visit your blog asap and comment back!