Thursday, February 9, 2012

Hooray & Ouch!

Hurra! Heute kam meine kleine Stofflieferung aus den USA. Etwas für mich und etwas für euch. Demnächst in meinem DaWanda-Shop.
Hooray! My fabrics delivery from USA came today. Little bit for me and a little bit for you. Coming soon to my DaWanda shop.

In den letzten Tagen habe ich leider nichts kreatives gemacht, da ich einen kleinen Haushaltsunfall hatte. Ich sage nur KATZE - VASE - SCHERBEN - AUA. Ärgerlich! Schmerzhaft! Und so ungünstig am rechten Zeigefinger. Aber dadurch habe ich mal wieder, durch Empfehlung eines Freundes, ein neues Produkt kennen gelernt. Die Wunde würde ja schnell heilen, wenn man nicht dauernd mit Wasser pritscheln würde. Gestern waren wir 4 Stunden in der Therme und der Schnitt schaut trotzdem ganz gut aus.
Unfortunately I've done nothing creative recently because I had a minor household accident. I'm just saying CAT – VASE – BROKEN GLASS - OUCH. Annoying! Painful! And so unfavorable to the right index finger. But thanks to a friend's recommendation, I met a new product. The wound would heal quickly but not when your finger gets wet all the time. Yesterday we were swimming for 4 hours in a spa and the cut still looks pretty good.

Hinweis: Macht mit bei meiner Be My Valentine-Verlosung!
Note: Join in my Be My Valentine-Giveaway!

4 comments:

  1. That looks very interesting! Reminds me of this glue they use to close cuts in kids at the hospital.

    ReplyDelete
  2. Oh wie schöne stöffchen! Da bin ich ja gespannt was du demnächst daraus nähen wirst. Gutes gelingen!
    lg, illa

    ReplyDelete
  3. Wunderschöne Stöffchen!
    Für deinen Finger gute Besserung :O)
    Ich wünsch Dir ein wunderschönes Wochenende!
    ♥ Liebste Grüße Claudia ♥

    ReplyDelete
  4. oh dear, that's an unfortunate accident. Poor cat, she must have had a bad day, to turn over a vase. they usually are so careful. i don't know this new product, i hope it is effective and your finger heals quickly. you need it to produce those lovely crafts ! Take care, greets, rozemie.

    ReplyDelete

Thank you for your comment! I read them all and I visit your blog asap and comment back!