Sunday, March 11, 2012

Dr. Seuss

Dr. Seuss kenne ich erst seit ich den Film "Der Grinch" gesehen habe. Der Film ist Geschmacksache, mir haben die Reime und die Aussage sehr gut gefallen. Vor ein paar Tagen fand ich dann dieses Bild von Zitaten aus den Kinderbüchern von Dr. Seuss. Manche sind einfach nur genial! Nr. 15 trifft auf meine UFO's zu ;)
I know Dr. Seuss since I've seen the movie "The Grinch". The film is a matter of taste, I loved the rhymes and the statement very much. A few days ago I found this picture of quotes from the children's books by Dr. Seuss. Some are just awesome! No. 15 applies to my unfinished crafty projects ;)

3 comments:

  1. Da sind wirklich ein paar super Sätze dabei.
    LG Maike

    ReplyDelete
  2. We didn't have Dr Seuss here, but I love those quotes!

    ReplyDelete
  3. Wie wahr, wie wahr! *schmunzel*Ich wünsch Dir einen wunderschönen Start in eine neue Woche!
    ♥ Liebste Grüße Deine Claudia ♥

    ReplyDelete

Thank you for your comment! I read them all and I visit your blog asap and comment back!