Thursday, April 19, 2012

My Creative Space - Was wird das?

Ich mag ja keine Teaser, das ist eigentlich auch keiner, da ich noch nichts gemacht habe. Aber als ich mir alle Zutaten schön hergerichtet hatte, dachte ich ans Foto. Momentan habe ich mal wieder 17 Dinge gleichzeitig am Start, aber noch ist nix fertig.
Zutaten: klitzekleine Stoffreste, Zackenschere, Gläser in verschiedenen Größen zum Kreise auf Stoff zeichnen, Knöpfe
Nun? Eine Idee? Morgen gibt's hoffentlich schon mehr dazu.
Ich bewundere immer wieder diejenigen, die so tolle Tutorials machen und jeden Schritt mitfotografieren. Wenn ich eine Idee habe und die Zeit dazu, dann mache ich mich gleich dran und versuche das so schnell wie möglich durchzuziehen. 
What is it?
I don’t like teaser, which is actually not a teaser cause I haven’t done anything yet. But when I had all the ingredients together, I thought to take a picture. Right now I have again 17 things at once at the start but still nothing is done.
Ingredients: tiny fabric scraps, zigzag scissors, glasses in various sizes for drawing circles on fabric, buttons
Well? An idea? Hopefully we can see tomorrow more.
I admire again and again, those who make such great tutorials and take pictures of every step. If I have an idea and got the time, then I have to do and try it as soon as possible and go through with it.

Find more creative spaces HERE

10 comments:

  1. shall be interesting to see what you make :)
    have fun

    ReplyDelete
  2. That is an interesting collection of items, can't wait to see what it's going to be.
    Valerie
    Everyday Inspired

    ReplyDelete
  3. Liebe Petra,
    ich ahb hin und her überlegt, aber ich hab keine Ahnung, was Du da zaubern wirst :O)

    Ich wünsch Dir einen wunderschönen Tag!
    ♥ Liebste Grüße Claudia ♥

    ReplyDelete
  4. Oh, wonder what you'll be making. Yo yos perhaps? Am guessing though.

    ReplyDelete
  5. Liebe Petra

    ich habe absolut keine Ahnung was das werden könnte,aber sieht nach einer Menge Arbeit aus!!!
    Bin schon auf das Ergebnis gespannt:-)

    Liebste Grüße
    Anni

    ReplyDelete
  6. I look forward to seeing what you create with all these pretty pieces!

    ReplyDelete
  7. I can't wait to see what the end result will be!

    ReplyDelete
  8. hmmm.. vielleicht einen anstecker oder eine haarspange? aber die kreise... also wann ist denn endlich morgen, ich mags wissen :)
    glg andrea

    ReplyDelete
  9. sounds interesting....make the time!

    ReplyDelete
  10. Popping in from New Zealand to see what you are up to. Intrigued with your items - will have to return when more is revealed.

    ReplyDelete

Thank you for your comment! I read them all and I visit your blog asap and comment back!