Tuesday, May 29, 2012

Tutorial on how to turn off word verification

Anleitung wie man die Sicherheitsfrage ausschaltet


Ich habe dieses tolle Tutorial gefunden und viele wissen vielleicht gar nicht wie man diese NERVIGE Sicherheitsfrage abschaltet. Und doppelt gemoppelt ist ja, wenn manche dann trotzdem noch die 'Freischaltung nach Überprüfung' drinnen haben. Vielleicht ist es ja für einige eine Hilfe!

Stop annoying word verification, please!!

Source/Bildquelle: Alessandras Creations

I've found here this great tutorial and many may not even know how to disable this annoying security question. And I think it is unnecessary if some also have the 'visible after approval' function. Perhaps it is a help for some!

4 comments:

  1. Ja bitte!!!!
    > ich habe meins ja schon seit längerem ausgeschaltet...
    und zur Zeit nervt es extrem!!!!

    Ich kann es nur unterstützen

    tolle Idee
    ganz liebe Grüße
    scharly

    ReplyDelete
  2. Hi Petra, I too hate the word verification. I have disabled it on my blog, but the other week I suddenly got about 20 reactions from all different people that I don't know. They all linked back to a site full of publicity. I didn't publish them and deleted every one of them. So do be careful, not every reaction you get is a genuine one. Greetings, Rozemie.

    ReplyDelete
  3. Gute Idee, lieeb Petra!
    Ich hab es auch schon länger abgeschaltet.
    Ich wünsch Dir einen wunderschönen Tag!
    ♥ Allerliebste Grüße Claudia ♥

    ReplyDelete
  4. genau---bin auch schon seit längerem davon befreit ;-)))

    einen lieben WEGruß schickt Dir Traudi

    ReplyDelete

Thank you for your comment! I read them all and I visit your blog asap and comment back!