Wednesday, January 16, 2013

Nivea Update

Florena mag ich sehr gerne, es ist die Ökö-Marke aus dem Hause Beiersdorf. Ich freu mich schon diese Cremedusche auszuprobieren. Bio-Hibiskus und Sesammilch, OHNE künstliche Farbstoffe, Mineralölen, Silikonen und PEG's (Polyethylenglycol). Klingt ja gut.
picture credit: Beiersdorf
I like Florena, it is the organic brand from Beiersdorf. I can not wait to try this cream shower. Organic hibiscus and sesame milk, NO artificial colors, mineral oils, silicones, PEGs (polyethylene glycol). Sounds good.
picture credit: Beiersdorf

4 comments:

  1. This shower cream sound wonderful! There are so many chemicals in things we use everyday. It is always nice to find an organic subsitute!

    ReplyDelete
  2. Klingt nach einem schönen Duft!
    Ich wünsch Dir einen schönen gemütlichen Abend!
    ♥ Allerliebste Grüße Claudia ♥

    ReplyDelete
  3. I am fortunate that I learned to make my own soap!! It has me spoiled!!

    ReplyDelete
  4. uhiii, Florena mag ich gerne..werde ich auch mal mir genauer anschauen:)

    ReplyDelete

Thank you for your comment! I read them all and I visit your blog asap and comment back!