Tuesday, May 26, 2015

Nivea Update

Frisurentrends finde ich immer sehr interessant. Ich sitze gerne beim Friseur und schaue mir die Frisuren- und Haarschnittkataloge an. Mit meinen Haaren habe ich Glück und auch jetzt nach über 40 Jahren bin ich immer noch super zufrieden damit. Ich habe von Natur aus wirklich sehr dicke und dichte Haare. Meine Friseurin lacht immer und meint: "Jetzt hat sie soviel weggeschnitten und immer noch sind so viele Haare am Kopf." Ich habe schon alles mit meinen Haaren angestellt: Dauerwelle, Kurzhaarschnitt, Haare bis zum Po, und seit 20 Jahren Farbe und Tönung. Ich habe keinen Spliss, keine Schuppen und sie werden auch nicht dünner. Wie gesagt: Glück gehabt. Ich habe nur zwei linke Hände was Styling betrifft. Aber da gibt es ja zum Glück viele Hilfsmittel, z.B. von Nivea.


Nivea Update by Mami Made It
Picture credit: Beiersdorf

I think hairstyle trends are very interesting. I like to sit at the hairdresser and read hairstyle and haircut catalogues. I'm lucky with my hair and even now after 40 years I am still super happy with it. I inherently have very thick and dense hair. My hairstylist always laughs and says: "Now she has cut that much and there is still so much hair on my head". I have done it all with my hair: perms, short haircut, hair down the back, and for 20 years colorations and tintings. I have no split ends, no dandruff and it is also not thinner. As I said lucky. I only have two left hands regarding styling. But there are fortunately many styling products for any purpose and needs, i.e. by Nivea. 

NIVEA International: Select your country and find fabulous products of NIVEA. 

Die Produkte wurden mir kostenfrei von Fa. Beiersdorf zur Verfügung gestellt. Meine Beiträge darüber spiegeln aber nur meine persönliche Meinung wider. 
The products were provided for free from Beiersdorf. But my posts reflect only my personal opinion. 

1 comment:

  1. I have not seen Nivea hair care products. I wonder if we have them in the U.S. yet.

    ReplyDelete

Thank you for your comment! I read them all and I visit your blog asap and comment back!